570807
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz firmy... Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda? Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty. BĄDŹ LUBIANY: * słuchaj uważnie * bądź transparentny * odpowiadaj ludziom * bądź autentyczny * opowiadaj świetne historie.
Wprowadzenie * Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać * Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej * Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient * Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami * Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami * Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze * Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze * Rozdział 8. Bądź autentyczny * Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny * Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? * Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) * Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) * Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami * Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta * Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych * Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy * Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt * Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne * Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany * Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17754 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Likeable social media : how to delight your customers, create an irresistible brand, and be generally amazing on facebook (& other social networks)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej