568646
Książka
W koszyku
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.
Rozdział 1 * Mała-wielka zmiana, która przekona ludzi do płacenia podatków w terminie * Rozdział 2 * Mała-wielka zmiana, która skłoni ludzi do pójścia pod prąd * Rozdział 3 * Mała zmiana w ujęciu przekazu, która skutkuje wielką różnicą * Rozdział 4 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą wykorzenić zło * Rozdział 5 * Małe zmiany w nazwie, które mogą mieć rewolucyjne konsekwencje * Rozdział 6 * Mała-wielka zmiana, która prowadzi do przełomu w budowaniu dobrych relacji i współpracy * Rozdział 7 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci czerpać mądrość z doświadczenia * Rozdział 8 * Mała-wielka zmiana, która zobowiąże ludzi do dotrzymania słowa * Rozdział 9 * Małe-wielkie zmiany, które zagwarantują skuteczność twoim próbom perswazji * Rozdział 10 * Mała-wielka zmiana, dzięki której twoje próby perswazji nie przyniosą odwrotnych skutków * Rozdział 11 * Mała-wielka zmiana, która poprawi wydajność pracowników * Rozdział 12 * Małe-wielkie sprawy, na które trzeba uważać przy podejmowaniu decyzji * Rozdział 13 * Mała-wielka zmiana, która jest kluczem do planowania wywierania wpływu * Rozdział 14 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci wyegzekwować zobowiązania odroczone w czasie * Rozdział 15 * Małe-wielkie zmiany, które jesteś winien sobie * Rozdział 16 * Małe-wielkie kroki, które pozwolą ci wytrwać w dążeniu do celu * Rozdział 17 * Małe-wielkie zmiany, które zwiększą skuteczność opcji domyślnej * Rozdział 18 * Mała-wielka zmiana, która osłabi twoją skłonność do prokrastynacji * Rozdział 19 * Małe-wielkie zmiany, które pozwolą ci zatrzymać klientów * Rozdział 20 * Mała-wielka zmiana, która urzeczywistni twój potencjał * Rozdział 21 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci usprawnić przebieg zebrań * Rozdział 22 * Małe-wielkie zmiany, dzięki którym twój strój zapewni ci sukces * Rozdział 23 * Małe-wielkie zmiany, które pomogą ci przedstawić się jako ekspert * Rozdział 24 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni siłę przekazu niepewnego eksperta * Rozdział 25 * Mała-wielka zmiana, dzięki której nie zostaniesz"najsłabszym ogniwem" * Rozdział 26 * Mała-wielka zmiana, która zachęca do twórczego myślenia * Rozdział 27 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni twoją pozycję podczas negocjacji * Rozdział 28 * Mała-wielka zmiana, która doda ci pewności siebie * Rozdział 29 * Mała-wielka zmiana a miłość * Rozdział 30 * Mały-wielki krok, który pomoże ci wybrać idealny prezent * Rozdział 31 * Mała zmiana, która prowadzi do wielkich korzyści z uczynności w pracy * Rozdział 32 * Mały akt wdzięczności, który prowadzi do zdobycia wielkiego wpływu na innych * Rozdział 33 * Element zaskoczenia - małe ziarenko, które daje wielki plon * Rozdział 34 * Mały-wielki krok zapewniający niezbędną pomoc * Rozdział 35 * Mała-wielka zmiana, która pomoże ci skuteczniej negocjować * Rozdział 36 * Precyzja - mały-wielki czynnik, gdy targujesz się o cenę * Rozdział 37 * Mała zmiana końcówki ceny, która ma wielki wpływ na decyzję o zakupie * Rozdział 38 * Mała zmiana kolejności prezentacji informacji, która da wielki efekt * Rozdział 39 * Mała-wielka zmiana, dzięki której dostaniesz dużo więcej za mniej * Rozdział 40 * Mała zmiana akcentu, która zwiększy odzew na twoją prośbę * Rozdział 41 * Rozpoznawalność - mała-wielka zmiana, która zwiększy skuteczność twojej kampanii * Rozdział 42 * Mała-wielka zmiana, dzięki której podkreślisz alternatywne koszty decyzji * Rozdział 43 * Mała-wielka zmiana motywująca do kończenia rozpoczętych zadań * Rozdział 44 * Mała-wielka zmiana, która wzmocni lojalność klientów * Rozdział 45 * Mała-wielka zmiana, dzięki której 1 plus 1 da więcej niż 2 * Rozdział 46 * Mały krok w tył, który poprzedza wielki skok naprzód * Rozdział 47 * Małe potknięcia innych, które przełożysz na swój wielki sukces * Rozdział 48 * Od wystrzegania się błędów do zarządzania błędami - mała zmiana prowadząca do wielkiego sukcesu * Rozdział 49 * Mała-wielka zmiana a najlepszy moment na pisanie recenzji w internecie * Rozdział 50 * Mała zmiana w treści e-maila, która bardzo ułatwi ci negocjowanie w biznesie * Rozdział 51 * Małe dotknięcie, które prowadzi do wielkiego wzrostu wartości przedmiotu * Rozdział 52 * Wisienka na torcie: mała-wielka zmiana, która ma największe znaczenie
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55557 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19606 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Small big : small changes that spark big influence
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The small big: small changes that spark big influence.
Na okładce: Najnowsza książka mistrza perswazji.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej