568594
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Forma i typ
Tytuł serii: Kreatywność
Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartofony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Rozdział 1. Reklama jako forma komunikacji * Zwrot komunikacyjny * Czym jest reklama? * Język reklamy * Rola reklamy w procesie komunikacji społecznej * Reklama jako idea * Komunikacja informacyjna * Rozdział 2. Media a reklama * Podział typów reklam ze względu na nośnik * Telewizja * Prasa * Radio * Internet * Reklama zewnętrzna - miejska * Reklama ambientowa * Rozdział 3. Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu * Funkcje promocji * Narzędzia internetowe * Narzędzia multimedialne * Książka jako nośnik reklamy produktu * Rozdział 4. Tożsamość i wizerunek marki * Definicje tożsamości i wizerunku marki * Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica? * Identyfikacja wizualna * Składowe Corporate Identity * Proces komunikacji wizerunkowej * Świadomość marki * Zaufanie do marki * Lokowanie produktu * Emotional branding * Tworzenie Lovemarks * Magia opowieści * Grywalizacja - gra z konsumentem * Brief keratywny * Dizajn w kreowaniu marki * Rozdział 5. Społeczne kreowanie marki * Krótka historia public relations * Istota i cele public relations * Funkcje i cele public relations * Media relations * PR a reklama * PR i marketing * Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem * Benetton - odzież ludzi zszokowanych * Metro ludzi świadomych * Rola ambasadora marki * Rozdział 6. Technologiczne kreowanie marki * Rola e-PR w promocji wizerunku firmy * Rola agencji interaktywnych * Media interaktywne * Podstawowe narzędzia e-PR * Social media * Marketing szeptany
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55578 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 176-179.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wydziałów komunikacji, kadry zarządzającej oraz pracowników reklamy i marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej