570418
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 213)
Autor podejmuje temat oddziaływania telewizji na młodzież. Wbrew niektórym przewidywaniom, telewizja wciąż pozostaje najbardziej wiarygodnym źródłem informacji dla znacznej części społeczeństwa, pochłaniając wiele ich wolnego czasu. Potencjalna rola telewizji w dorastaniu współczesnej młodzieży wydaje się być obecnie większa niż kiedykolwiek dotąd (przez powszechność dostępu i atrakcyjniejszą niż dawniej ofertę). Sposób oddziaływania telewizji pozostaje ciągle przedmiotem sporów. Obiektywne fakty (jak agresywna oferta stacji telewizyjnych czy poświęcany na oglądanie telewizji czas) zdają się świadczyć, że wpływ na widownię telewizja mieć musi i często przypisywane jest jej oddziaływanie negatywne. W pracy przyjęto strategię dowodzenia "nie wprost", podejmując próbę ustalenia wpływu telewizji na życie grupy badanych, którą stanowi wykolejona młodzież.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18082 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 168-173.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej