570418
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce obszerna kronika liczącego prawie 40 lat przemysłu elektronicznej rozrywki. Rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", poprzez powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation do powstania "Sims 3". Książka jest również opowieścią o ludziach, którzy stworzyli wielomiliardowy przemysł gier komputerowych i wideo, o meandrach ich karier oraz o niebanalnych pomysłach, jakie rodziły się w ich głowach. Książka objęta patronatem Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania patronującego kampaniom edukacyjnym, których celem jest profilaktyka cyberprzestępczości.
Część I. Prehistoria - lata 70 i wcześniej * Część II. Czas cudów - lata 80 * Część III. Filmowa Odyseja - lata 90 * Część IV. Sequele i piksele - po roku 2000
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [352]-353. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej