572960
Book
In basket
Pierwsza w Polsce obszerna kronika liczącego prawie 40 lat przemysłu elektronicznej rozrywki. Rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", poprzez powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation do powstania "Sims 3". Książka jest również opowieścią o ludziach, którzy stworzyli wielomiliardowy przemysł gier komputerowych i wideo, o meandrach ich karier oraz o niebanalnych pomysłach, jakie rodziły się w ich głowach. Książka objęta patronatem Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania patronującego kampaniom edukacyjnym, których celem jest profilaktyka cyberprzestępczości.
Część I. Prehistoria - lata 70 i wcześniej * Część II. Czas cudów - lata 80 * Część III. Filmowa Odyseja - lata 90 * Część IV. Sequele i piksele - po roku 2000
Availability:
There are copies available to loan: sygn. W 7 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [352]-353. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again