572895
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 537)
Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla praktyki pedagogicznej pozycja ukazuje przyczyny trudności w korzystaniu przez dzieci z uszkodzonym słuchem z tekstów pisanych, zawiera cenne propozycje zasadniczych zmian w programach kształcenia specjalnego. Zawarte w publikacji tezy będą z pewnością przydatne dla autorów kolejnych opracowań. Jej adresatami są zarówno rodzice, jak i nauczyciele oraz instytucje odpowiedzialne za kształcenie dzieci niesłyszących.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 18348 (1 egz.)
Notes:
General note
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 198-[204].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again