570807
Książka
W koszyku
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej; z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD; słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18518 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbiet.: Dostosowanie wymagań edukacyjnych
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 165-168.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej