570807
Książka
W koszyku
Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem.Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dzięki którym nauczane osoby przyswoją podane informacje i będą umiały się nimi posłużyć. Większość osób w jakimś stopniu zajmuje się edukacją: wygłasza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga własnym dzieciom w nauce!Niniejsza książka dotyczy planowania doświadczeń edukacyjnych — jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. Znalazły się tu również wyczerpujące informacje na temat koncentracji, pamięci i samego procesu uczenia się. Zaprezentowano wyniki najnowszych badań nad procesem uczenia się i zapamiętywania oraz informacje o nowych technikach uczenia się społecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiające planowanie doświadczeń edukacyjnych, które pozwolą na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.W tej książce między innymi:informacje o sposobie działania ludzkiej pamięci i przebiegu procesów uczenia sięwskazówki dotyczące planowania projektu edukacyjnegowskazówki dotyczące dobierania odpowiednich strategii metodycznychopis skutecznych strategii motywowania ludzi do naukiinstrukcje dotyczące przekazywania wiedzy i umiejętnościopis różnych metod oceny efektów nauczania
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18566 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Design for how people learn, 2016.
Uwaga ogólna
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej