571299
Książka
W koszyku
Diagnoza i terapia są ważnym tematem w dyskursie pomagania, wspierania rozwoju, zwłaszcza w odniesieniu do logopedii, pedagogiki czy psychologii. Treścią niniejszej publikacji są zagadnienia diagnozy i terapii w pracy logopedy i nauczyciela-terapeuty, co porządkuje niejako i ogranicza zakres podjętych rozważań. Zarówno logopeda, jak i nauczyciel/terapeuta są specjalistami, których działania pomocowe regulowane zapisami prawa wpisują się w działania szkoły i oświatowego systemu pomocy. Mimo znaczącego dorobku w logopedii i terapii pedagogicznej wciąż pojawiają się nowe przestrzenie analiz teoretycznych i badań empirycznych, podkreślające relację teorii z praktyką. Podjęte w książce dyskursy są udziałem osób tworzących naukę, ale też praktyków, co stanowi o wartości i zróżnicowaniu treściowym publikacji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18594 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy artykułach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla specjalistów z dziedziny medycyny, logopedii, psychologii i pedagogiki, a także nauczycieli, wychowawców i studentów zajmujących się problematyką pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim przy artykułach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej