570363
Książka
W koszyku
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu. Prof. dr hab. Iga RudawskaInicjatywę opublikowania przez PWE pracy "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe" uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56175 (1 egz.)
Kaucja: 38,93 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 248-265.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej