570534
Książka
W koszyku
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy / Tymon Smektała. - Wydanie 1. przetworzone na podstawie wydania 1. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 147, [5] stron : ilustracje, 20 cm.
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18737 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.12.2024)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 143-144.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej