570230
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2006. - 670 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia Polityczna)
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18846 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 617-653. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej