568858
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I * Animacja kultury – istota, cele, zakresy, funkcje i techniki * 1.1. Znaczenie animacji kultury w praktyce edukacyjnej * 1.2. Geneza i istota animacji kultury: historia, podstawowa terminologia, definicje i koncepcje * 1.2.1. Z historii animacji kultury * 1.2.2. Prekursorzy animacji kultury w Polsce: pedagodzy społeczni – H. Radlińska, K. Korniłowicz, kontrkultura – J. Grotowski * 1.2.3. Podstawowa terminologia, pojęcia, definicje oraz koncepcje animacji kultury * 1.2.4. Cele, zakresy, poziomy, funkcje i techniki animacji kultury * 1.3. Pojęcia z obszaru animacji kultury: kultura, uczestnictwo w kulturze, edukacja kulturalna, społeczeństwo lokalne * 1.4. Animator kultury – kreator sytuacji animacyjnych. Cechy dobrego animatora, style pracy animatorów, typy animatorów * * * ROZDZIAŁ II * Animacja kultury w praktyce edukacyjnej. Programowanie, projektowanie i realizowanie działań animacyjnych * 2.1. Fazy i etapy programowania działań animacyjnych * 2.2. Projekt w działaniach animacyjnych – konkretne wskazówki * 2.3. Wybrane przykłady projektów animacji kultury o charakterze edukacyjnym realizowanych w Polsce od 2000 roku
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18859 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia i wykaz aktów prawnych na stronach 111-116.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej