570418
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi próbę charakterystyki polskiego rynku mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji. Biorąc pod uwagę najbardziej ogólną definicję rynku jako przestrzeni, w której kupujący i sprzedający spotykają się aby dokonać transakcji, przedmiotem analizy zarówno producenci mediów, jak i ich odbiorcy. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Dwa z nich dotyczą ekonomicznych aspektów funkcjonowania prasy, bo z rynku krajowego wyodrębniono rynki prasy regionalnej i lokalnej. Kolejne poświęcone są mediom audiowizualnym: radiu i telewizji. Ostatni rozdział zawiera analizę działalności dwóch giełdowych spółek medialnych: Agory S.A. oraz TVN S.A. Książka skierowana jest do medioznawców, dziennikarzy oraz studentów kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56378 (1 egz.)
Kaucja: 22,14 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [175]-186. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej