570418
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Monografia eksponuje troskę o bezpieczeństwo z udziałem policji w społeczności lokalnej. W treści książki zaprezentowano nowatorskie przedsięwzięcia prewencyjne i edukacyjne z wykorzystaniem strategii marketingu narracyjnego. Autorka bardzo wyraźnie wskazuje na kierunek rozwoju kształcenia jak również działań policji mających na celu podniesienie jej skuteczności, a także właściwego i nowoczesnego kreowania wizerunku.(...) Zaprezentowane wnioski mogą być wykorzystane przez Policję w zakresie kreowania wizerunku, a także w nowoczesnym zarządzaniu poprzez wykorzystanie elementów marketingu narracyjnego. Mogą być też stosowane przez inne podmioty zainteresowane kwestią stosowania marketingu narracyjnego jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji. dr hab. inż. Janusz Chełchowski
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56389 (1 egz.)
Kaucja: 38,95 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [139]-149 i przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej