570418
Książka
W koszyku
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniają życie zarówno dorosłych, jak i dzieci. Mają olbrzymi wpływ na wykonywanie obowiązków zawodowych. Jest to szczególnie ważne dla nauczycieli mających kontakt z otwartymi na nowoczesne technologie dziećmi imłodzieżą. Technologie informacyjno-komunikacyjne, wspomagające uczenie się i nauczanie, są dla nauczycieli wyzwaniem w ramach kształcenia społeczeństwa informacyjnego. Nauczyciele muszą zastanowić się, jak wykorzystywać do tego nowe technologie, by uzyskać lepsze efekty. [...] Monografia Wojciecha Czerskiego to dobra propozycja analizy zagadnień związanych z gotowością nauczycieli do stosowania TIK. Problematyka jest jak najbardziej aktualna i z pewnością wymaga ciągłego monitorowania. [...] Praca powinna być lekturą obowiązkową dla dyrektorów, nauczycieli, pracowników ośrodków doskonalenia nauczycieli, jak również osób przygotowujących założenia do systemu kształcenia nauczycieli. Z recenzji dr hab. Elżbiety Sałaty, prof. nadzw. UTH
Wprowadzenie * Rozdział 1. Determinanty gotowości nauczycieli do innowacyjnego stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych * Rozdział 2. Nowoczesne technologie stosowane w procesie dydaktycznym * Rozdział 3. Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela-wychowawcy * Rozdział 4. Założenia metodologiczne badań własnych * Rozdział 5. Podstawowe czynniki warunkujące poziom gotowości nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych * Rozdział 6. Wybrane czynniki materialne, techniczne i organizacyjne wpływające na poziom gotowości nauczycieli * Zakończenie
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19150 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 257-269.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej