569084
Książka
W koszyku
Podstawy komunikacji społecznej w edukacji / Aleksander Sztejnberg. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo ASTRUM, 2001. - 157 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Kreatywność)
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. "Podstawy komunikacji społecznej w edukacji" jest jednak jedną z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich. Autor zwięźle i przejrzyście omówił w niej istotę komunikacji społecznej, scharakteryzował różne jej modele, przedstawił metodę programowania neurolingwistycznego (NLP), różne style komunikacyjne nauczycieli, komunikację werbalną i niewerbalną w klasie szkolnej itp. Materiał zaprezentowany w tej książce z powodzeniem można wykorzystać w procesie efektywnego przygotowywania się do zajęć edukacyjnych. Pozycja ta jest zatem wręcz niezbędna w bibliotekach i biblioteczkach domowych nauczycieli wszystkich przedmiotów we wszystkich typach szkół.
Rozdział 1 Komunikacja społeczna jako przedmiot interdyscyplinarny * Rozdział 2 Charakterystyka wybranych modeli komunikacji * Rozdział 3 Metoda programowania neurolingwistycznego - NLP * Rozdział 4 Komunikacja w klasie szkolnej * Rozdział 5 Problemy komunikacji społecznej w zadaniach testowych wyboru wielokrotnego * Rozdział 6 Ważniejsze terminy komunikacji społecznej w zadaniach typu przyporządkowania * Literatura * Spis rysunków * Indeks nazwisk.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19169 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia strony 145-151. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej