570534
Książka
W koszyku
Jest to kompleksowe ujęcie materiałów do diagnozowania sprawności czytania i pisania uczniów I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej oraz gimnazjum:Opracowanie przeznaczone jest dla pedagogów poradni psychologiczno-pedagogicznych, prowadzących badania diagnostyczne uczniów z trudnościami w uczeniu się. Jednym z głównych elementów tej diagnozy jest rozpoznawanie stanu umiejętności czytania i pisania.Materiały mogą stanowić pomoc w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych o charakterze dysleksji (dysleksja, dysortografia i dysgrafia).Opracowanie zaakceptowane przez Pracownię Metod Diagnozy Psychologicznej i Pedagogicznej centrum Metodycznego pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN w Warszawie.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19217 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.12.2024)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej