568613
Książka
W koszyku
W dokumencie Zalecenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku opublikowano listę ośmiu kluczowych kompetencji, które współcześnie są niezbędne człowiekowi w procesie uczenia się przez całe życie. Kompetencje kluczowe, na które składają się wiedza oraz umiejętności mają szczególnie ważne znaczenie w rozwijającym się społeczeństwie wiedzy, umożliwiają szybsze dostosowanie się do gwałtownych zmian w świecie. Kształtowane w procesie edukacji mają szansę w życiu dorosłym człowieka być czynnikiem innowacji i produktywności, a ponadto wpływać na jego motywację i na jakość pracy.W publikacji, będącej pierwszą z serii książek (druga to ?Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży. Praktyka edukacyjna?) autorzy odwołują się zaleceń unijnego dokumentu i wprowadzają czytelnika w teoretyczną i metodologiczną problematykę badań kompetencji kluczowych uczniów. Opisywane analizy dotyczą osób w różnym wieku, obejmują różne kompetencje kluczowe. Prezentowana publikacja jest wynikiem zaproszenia do dyskusji wielu pedagogów i psychologów z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Jest ważnym głosem w dyskusji nad rozwojem kompetencji w procesie edukacji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19227 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej