570467
Książka
W koszyku
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
Wprowadzenie. 1. Klasyfikacje usług rekreacyjnych i strategii ich rozwoju * 2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy * 3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu * 4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu * 5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej. Zakończenie Bibliografia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56492 (1 egz.)
Kaucja: 41,65 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strony [150]-153.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej