570409
Książka
W koszyku
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook`a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: w Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie, uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie, 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie, ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych, 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online, YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie, dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne, ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56556 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej