570230
Książka
W koszyku
Employer branding na polskim rynku pracy / Monika Kampioni-Zawadka. - Wydanie I. - Poznań : WUE - Uniwersytet Ekonomiczny, 2018. - 224 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Temat pracy jest bardzo interesujący poznawczo, bowiem obejmuje stosunkowo nowe pojęcie, jakim jest employer branding. (...)problem ten jest niezwykle aktualny, a jednocześnie wciąż w niewielkim stopniu eksplorowany przez badaczy. Autorka syntetyzuje teorię i uzyskane w badaniach własnych wyniki, czego efektem jest systematyzacja wykorzystanych w pracy pojęć, koncepcja oceny atrakcyjności pracodawcy i model działań z wiązanych z kształtowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Wynikają stąd rekomendacje dla employer brandingu w polskich przedsiębiorstwach." dr hab. Aldona Glińska-Neweś prof UM.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56547 (1 egz.)
Kaucja: 61,60 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [199]-217.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej