572895
Book
In basket
Employer branding na polskim rynku pracy / Monika Kampioni-Zawadka. - Wydanie I. - Poznań : WUE - Uniwersytet Ekonomiczny, 2018. - 224 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Temat pracy jest bardzo interesujący poznawczo, bowiem obejmuje stosunkowo nowe pojęcie, jakim jest employer branding. (...)problem ten jest niezwykle aktualny, a jednocześnie wciąż w niewielkim stopniu eksplorowany przez badaczy. Autorka syntetyzuje teorię i uzyskane w badaniach własnych wyniki, czego efektem jest systematyzacja wykorzystanych w pracy pojęć, koncepcja oceny atrakcyjności pracodawcy i model działań z wiązanych z kształtowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Wynikają stąd rekomendacje dla employer brandingu w polskich przedsiębiorstwach." dr hab. Aldona Glińska-Neweś prof UM.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 56547 (1 egz.)
Kaucja: 61,60 zł
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [199]-217.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again