572480
Książka
W koszyku
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym / Mateusz Brzeźniak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017. - 191, [7] stron : ilustracje ; 20 cm.
`To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy`. dr Andrzej Świątecki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56626 (1 egz.)
Kaucja: 18,15 zł
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera aneks.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [187]-191.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej