572522
Book
In basket
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym / Mateusz Brzeźniak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017. - 191, [7] stron : ilustracje ; 20 cm.
`To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy`. dr Andrzej Świątecki.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 56626 (1 egz.)
Kaucja: 18,15 zł
Notes:
General note
Zawiera aneks.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [187]-191.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again