568646
Książka
W koszyku
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2018. - XV, [2] strony, 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci". Jamie Bartlett, autor książki The Dark Net "Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!" Dr Thomas Chamorro-Premuzic, Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. "Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56957 (1 egz.)
Kaucja: 50,37 zł
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Webs of influence : the psychology of online persuasion : the secret strategies that make us click
Uwaga ogólna
U góry okładki: "Szalenie przydatne. Zastosuj opisane tu wskazówki, a twoje wysiłki związane z przedstawieniem siebie, marketingiem i designem trwale się poprawią". Rand Fishkin, załozyciel firmy Moz.
Na okładce: Sekretne strategie sprawiające, że klikamy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej