570525
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Wstęp * ROZDZIAŁ I. * Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne - Agnieszka Dejnaka * 1.1. Mobile marketing a e-marketing * 1.2. Aplikacje mobilne * 1.3. Technologie w mobile marketingu * 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje * ROZDZIAŁ II. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych - Katarzyna Kachel * 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych * 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce * 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych * ROZDZIAŁ III. * Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego - Anna Brdulak, Anna Orzeł * 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych * 3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres * 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 * ROZDZIAŁ IV. * Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji - Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza * 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach * 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej * 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu * 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych * ROZDZIAŁ V. * Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży - Anna Zięty, Sonia Gruca * 5.1. Wyzwania cyfrowego świata * 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych * 5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania * ROZDZIAŁ VI. * E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań - Danuta Studencka-Derkacz * 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu * 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca * 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem * 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations * 6.5. Mobile public relations * ROZDZIAŁ VII. * Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne - Jan Cendrowski * 7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania * 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów * 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji * ROZDZIAŁ VIII. * Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu - Krzysztof Kuźniak * 8.1. Rewolucja cyfrowa * 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych * 8.3. Big Data * 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych * ROZDZIAŁ IX. * Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych - Agnieszka Sosińska * 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność * 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile * 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych * Bibliografia * Wykaz rysunków, tabel i wykresów
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 31,39 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [163]-169.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej