570465
Książka
W koszyku
Monografia Ireneusza Kaweckiego (...) stanowi niewątpliwie ważny wkład do pedagogiki i studiów edukacyjnych. Jest to świetny podręcznik dla studentów i początkujących badaczy. Będzie również bardzo pomocny dla wykładowców prowadzących zajęcia z metodologii, seminaria i prace doktorskie. Książka jest świetnie napisana, cechuje ją klarowność i lekkość pióra, co świadczy o tym, że jest dziełem głęboko przemyślanym. (...). Podczas lektury czytelnik obcuje nie ze zbiorem losowo dobranych teorii i podejść, ale z autorską refleksją naukową, w której jeden z czołowych polskich badaczy jakościowych dzieli się z nami swoim warsztatem. Z recenzji dr hab. Hany Červinkovej, prof. DSW.
Wstęp * Rozdział I * Projektowanie badań jakościowych * 1. Badania naukowe i ich właściwości * 2. Paradygmat * 3. Miejsce teorii w badaniach naukowych * 4. Kluczowe pojęcia jakościowej orientacji badawczej * 5. Świat badań jakościowych * 6. Korzenie * 7. Rodzaje badań jakościowych * 8. Projektowanie badań jakościowych * 9. Interaktywny model Maxwella * 9.1. Znaczenie celów w badaniach jakościowych 9.2. Ramy koncepcyjne * 9.3. Pytania * 9.4. Metoda * 9.5. Prawomocność * Rozdział II * Refleksyjność w badaniach jakościowych * 1. Co to znaczy refleksyjność? * 2. Refleksyjność w praktyce badawczej * Rozdział III * Przegląd literatury – czemu służy? * 1. Typy przeglądów literatury * 2. Narracyjny przegląd literatury * 3. Systematyczny przegląd literatury * 3.1. Metaanaliza 3.2. Metaetnografia * 4. Przegląd literatury w badaniach jakościowych * Rozdział IV * Prezentacja wyników, czyli o czym piszemy i jak? * 1. Badacz jakościowy w kręgu metafor * 2. Pisanie o badaniach – relacja *
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57577 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [187]-200.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej