568613
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57617 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: nowe wydanie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej