572790
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 974)
Autorka podejmuje znany na gruncie językoznawstwa, psychologii i logopedii problem rozwoju mowy dziecka. Nowością w prezentowanym ujęciu jest pogłębienie wiedzy na temat etiologii opóźnień i zaburzeń artykulacji u dzieci w okresie rozwoju mowy. Wskazanie możliwości wpływu procesu dominacji stronnej w zakresie percepcji słuchowej i wzrokowej oraz ekspresji ruchowej na rozwój systemu fonologicznego i nabywanie sprawności artykulacyjnej jest bardzo interesującym podejściem. Istotne jest również zwrócenie uwagi na wpływ środowiska na kształtowanie się percepcji wzrokowej i słuchowej oraz sfery poznawczej. Celem pracy jest opis realizacji fonemów w dwóch grupach wiekowych dzieci: trzyletnich i pięcioletnich, a także ocena lateralizacji u badanych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57841 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 128-[132].
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępna również jako ebook.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej