570418
Książka
W koszyku
SzczegółyOd zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w miejscu pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David R. Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to do stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienie ich oraz zarządzania nimi - zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami czy szeregowymi członkami zespołu.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57888 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Emotionally intelligent manager
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The emotionally intelligent manager : how to develop and use the four key emotional skills of leadership.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [271]-274. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej