570418
Książka
W koszyku
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt.: "Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej", wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. "Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej" przedstawia historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia i ocenia, a jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna: - czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć. "Szlachetną propagandę dobroci..." kierujemy, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: do organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych tworzących reklamy społeczne, studentów piszących prace na ten temat, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57991 (1 egz.)
Kaucja: 7,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21502 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej