568547
Książka
W koszyku
Książka, która zaskoczy nawet największych znawców futbolu! Gdyby Nicolas Anelka przeczytał Futbonomię, to Chelsea, a nie Manchester United, zwyciężyłaby w finale Ligi Mistrzów w 2008 roku. Gdyby trenerzy wiedzieli, ile strzałów z dystansu w Premier League znajduje drogę do siatki, pewnie by ich zakazali. Gdyby biznesmeni sięgnęli po tę pozycję, nigdy nie kupiliby klubu piłkarskiego, bo zwyczajnie nie da się na nim zarobić. Dlaczego skauci najczęściej wybierają blondynów? Co sprawiło, że Olympique Lyon przestał wygrywać? Dlaczego wkrótce drużyny z Londynu, Moskwy i Paryża zaczną dominować w Lidze Mistrzów? Nieważne, czy jesteś właścicielem, trenerem, skautem, sędzią czy po prostu zwykłym kibicem musisz sięgnąć po tę książkę.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 796 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.10.2024)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Soccernomics : why England loses, why Spain, Germany, and Brazil win, and why the U.S., Japan, Australia - and even Iraq - are destined to become the king of the world`s most popular sport
Uwaga ogólna
Na okładce podtytuł: dlaczego Anglia przegrywa, Hiszpania, Niemcy i Brazylia wygrywają i dlaczego USA, Japonia, Australia, a nawet Irak staną się piłkarskimi potęgami.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 497-[502].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej