570418
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 116 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!Maciej Dutko
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58051 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okładki: Pisz perswazyjnie, sprzedawaj skutecznie, zarabiaj więcej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej