572522
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie II - 4 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - 543, [8] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.Z nowego wydania Czytelnik dowie się:- jak mierzyć siłę i potencjał marki? - jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? - czym jest marketing 3.0? - dokąd zmierzają socjal media? - dlaczego less is more? - jak dbać o klienta w sieci? - jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? - o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? - w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? - jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? - jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 21311 (1 egz.)
Notes:
General note
U góry strony tytułowej i okładki.: Nowe wydanie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 539-543.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again