570467
Książka
W koszyku
Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21511 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Brandchild, 2003
Uwaga ogólna
Na okładce podtytuł: dlaczego nasze dzieci lubią to co lubią.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej