568547
Książka
W koszyku
Głównym celem niniejszej publikacji jest naświetlenie problematyki zdolności intelektualnych i twórczych, udzielenie pomocy w konstruowaniu narzędzi do ich analizy i oceny oraz zarysowanie sposobów stymulowania - w procesie kształcenia i wychowania - poszczególnych cech inteligencji i myślenia twórczego.Książka skierowana jest do studentów przygotowujących się do pracy z dziećmi i młodzieżą, nauczycieli wszystkich przedmiotów i szczebli nauczania, wychowawców, którzy organizują dla dzieci i młodzieży różnorodne zajęcia, kadry kierowniczej edukacji, rodziców pragnących stworzyć swoim dzieciom szansę rozwoju ich zdolności oraz osób, które szukają sposobów kierowania swoim własnym rozwojem.
I. CECHY INTELEKTUALNE I ICH ROZPOZNAWANIE * 1. Analiza pojęcia zdolność * 2. Teorie inteligencji * 3. Poznawanie poziomu cech intelektualnych jednostki * 4. Dlaczego nauczyciele i rodzice powinni poznawać poziom inteligencji dzieci i młodzieży? * II. MYŚLENIE TWÓRCZE I JEGO ROZPOZNAWANIE * 1. Teorie twórczości * 2. Rozpoznawanie poziomu myślenia twórczego * 3. Znaczenie analizy poziomu myślenia twórczego * III. STYMULOWANIE CECH INDYWIDUALNYCH W PROCESIE KSZTAŁCENIA * 1. Podstawowe założenia * 2. Zakres i sposoby stymulowania cech intelektualnych * 3. Zakres i sposoby stymulowania myślenia twórczego * IV. UWAGI KOŁCOWE * Aneks * Literatura
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21520 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej