568547
Książka
W koszyku
Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także - co szczególnie akcentował Autor - w dobie Internetu i w nowym milenium.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21530 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Practice of public relations, 2001
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The practice of public relations, 2001.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej