570833
Książka
W koszyku
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego. Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń takich systemów, ale wciąż niewiele z nich zapewnia rzeczywistą wartość biznesową. Zrozumienie podstaw ich działania oraz sposobów, na jakie mogą generować wartość, pomoże nie tylko wspierać już realizowane inicjatywy sztucznej inteligencji, ale także projektować nowe tak, by zwiększać przewagę konkurencyjną. Głównym celem publikacji "Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach" jest przedstawienie tych nowoczesnych i wyrafinowanych metod menedżerom i ekspertom z zakresu zarządzania. Autor, na podstawie dogłębnych badań ponad 100 projektów, przedstawia podstawowe zasady leżące u podstaw systemów autonomicznych, ich zastosowania w różnych branżach, wpływ na modele generowania wartości, firmy oraz rynki. Książka "Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach" pomoże liderom w racjonalnym sformułowaniu uzasadnienia biznesowego dla samouczących się produktów czy usług, decydentom i inwestorom w ocenie potencjału biznesowego nowych autonomicznych projektów, a przedstawiciele środowisk naukowych znajdą w niej inspirację do przyszłych badań.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58232 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 193-[197].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej