570222
Książka
W koszyku
Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw - klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce regionalnej, krajowej i europejskiej , świadczy o tym, że to utrwalający się proces polegający na kształtowaniu się nowego typu współpracy przedsiębiorstw. Zastosowanie outsourcingu obejmuje w zasadzie wszystkie rodzaje organizacji funkcjonujące zarówno w środowisku realnym jak i wirtualnym.
1. Klaster w ujęciu historycznym i definicyjnym * 2. Identyfikacja klastra, jego cechy, struktura, uwarunkowania * 3. Rodzaje klastrów i ich modele * 4. Sytuacja klastrów w Polsce w świetle badań benchmarkingowych * 5. Krajowe Klastry Kluczowe * 6. Oczekiwania i możliwości klastrów polskich * 7. Tendencje klasteringu * 8. Standardy zarządzania klastrami * 9. Klastry a Unia Europejska * 10. Istota outsourcingu * 11. Wybrane przyczyny zastosowania outsourcingu w organizacjach * 12. Identyfikowanie obszarów, funkcji w organizacji dla stosowania outsourcingu * 13. Bariery i korzyści w stosowaniu outsourcingu w organizacji * 14. Pracownik w organizacji stosującej outsourcing * 15. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego * 16. Rodzaje outsourcingu * 17. Outsourcing w konstruowaniu współczesnych organizacji * 18. Identyfikacja outsourcingu w klastrach * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58315 (1 egz.)
Kaucja: 16,80 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [147]-150.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej