571455
Książka
W koszyku
Metoda, w ramach której dzieciom opowiada się lub czyta historyjki czy bajki w języku obcym, wizualizując jednocześnie ich treść, to metoda narracyjna. Celem niniejszej monografii jest przybliżenie Czytelnikowi założeń teoretycznych właśnie tej metody [...], ukazanie, jak w praktyce wygląda nauczanie języków obcych metodą narracyjną na etapie przedszkolnym [...], zaprezentowanie instrumentów pomiaru sprawności językowych, które pozwolą na zmierzenie za jej pomocą nabytych przez dzieci sprawności językowych [...], a także przedstawienie wyników badań empirycznych nad efektywnością jej stosowania w nauczaniu języka obcego na etapie przedszkolnym [...]. Monografia ma stanowić przede wszystkim zachętę oraz inspirację dla wszystkich osób, które zajmują się nauczaniem języków obcych na etapie przedszkolnym, a więc nauczycieli czy lektorów, lub które będą trudniły się tym zajęciem w przyszłości, a więc studentów kierunków filologicznych o specjalności nauczycielskiej. Ponadto ma także pomóc w obaleniu powszechnie panującej opinii, że aby uczyć języka obcego w przedszkolu, nie trzeba legitymować się obszerną wiedzą z zakresu metodyki nauczania języka obcego na etapie przedszkolnym.Fragment Wstępu
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21843 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 109-119.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej