570418
Książka
W koszyku
Każdy tworzy swoją szczęśliwą wyspę i chce budować lepszy świat. Z innowacyjnym poradnikiem szybciej pokonasz bariery i zaczniesz skuteczniej działać. Łączy on w sobie treści dotyczące rozwoju osobistego oraz przedsiębiorczości. Możesz go potraktować jako kurs do samodzielnej realizacji krok po kroku. Pierwszy etap podróży z „Archipelagiem…” to droga do samej siebie. Drugi – rejs na własną wyspę szczęśliwą. „Archipelag wysp szczęśliwych. Przewodnik odważnego życia na własnych zasadach” to: • mapa drogowa, która krok po kroku prowadzi przez zakamarki duszy ku światu zgodnemu z wartościami serca, • akumulator odwagi do wypłynięcia na niezbadane wody ku nowej rzeczywistości, którą zaczniesz tworzyć w zgodzie ze sobą, • książka-cegiełka Fundacji Moc Kobiet.
List do Ciebie zamiast wstępu - Część I. Podróż w głąb siebie 1. Ruszam z miejsca i rozpoczynam żyć ekscytująco! 2. Moc odpowiedzialności 3. Wartości serca 4. Drugie życie kobiety 5. Wielkie porządki i miejsce na nowe 6. HER STORY. Odważyłam się na moc 7. Przekonania 8. Kobiecy kompas finansowy 9. Własne „dlaczego” 10. Nowa definicja siebie 11. Ambitne wyzwania 12. Skupienie 13. HER STORY. Od marzenia do realizacji 14. Odrzucam sabotażystów i robię swoje! 15. Emocje na równi z rozumem 16. Haki na emocje 17. Ciesz się na zapas 18. Zaangażowanie w zmianę 19. HER STORY. Chcieć to móc 20. Przystanek 21. Nastawiam się pozytywnie i projektuję swoje jutro 22. Lustrzany dialog mocy – psychologia piękna 23. Nie bój się prosić o pomoc 24. Predyspozycje zawodowe a funkcjonowanie mózgu 25. HER STORY. Wielozawodowość, czyli remedium na kryzys 26. Korekty kursu i najniżej wiszące jabłka 27. Talent – klucz do sukcesu 28. Drzewo celów w świetle wartości - Polecane lektury i źródła - Część II. W drodze na moją wyspę szczęśliwą 29. Motywowanie innych 30. Zarządzanie czasem 31. Work-life balance 32. Siły konkurencyjne utrudniające rozwój firmy 33. Outsourcing 34. Budżetowanie, czyli planowanie rzeczowo-finansowe 35. Fazy życia sektorów 36. Planowanie strategiczne 37. Strategie konkurencji 38. Wizerunek transparentnego biznesu 39. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w małej firmie 40. Autorski model biznesu 41. Biznesplan dla instytucji 42. Profil klienta 43. Strategie marketingowe 44. Budowanie oferty 45. Biznes dobrze opakowany 46. Fotografia i wideo produktowe 47. Kanały dotarcia 48. HER STORY. Siła marki osobistej 49. Świadome kreowanie wizerunku osobistego w biznesie 50. HER STORY. Sesja fotograficzna to widoczność 51. Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej na Instagramie 52. Podcast – sposób na wzrost popularności 53. Jak polubić sprzedaż? 54. Storytelling jak bułka z masłem 55. Plan treści i harmonogram publikacji 56. Szablony treści do mediów społecznościowych - Polecane lektury i źródła - List do Ciebie o dziewczynie, która chciała uczyć się w szkole, gdzie są wypastowane parkiety
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58798 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22347 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej