570418
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Ideaflow: liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W "Ideaflow" Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia ; znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach ; oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny ; projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty ; stać się innowacyjnym ; uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. [opis wydawcy].
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58973 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Ideaflow : The Only Business Metric That Matters
Uwaga ogólna
U dołu okładki i strony przedtytułowej: Ideaflow-liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej