570547
Książka
W koszyku
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty. Poznaj siłę małych zmian: osiągnij zamierzone cele; obroń się przed perswazją; zbuduj pozytywne i silne relacje; skuteczniej wywieraj wpływ na innych. [opis wydawcy].
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 02.12.2024)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Small big : small changes that spark big influence
Uwaga ogólna
Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej