Sorting
Source
Katalog centralny
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(5)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Author
Bogdanowicz Marcin
(1)
Brophy Jere E. (1940- )
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Dyscyplina szkolna
(1)
Języki
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Edukacja Dzisiaj.)
Tyt. oryg.: "Motivating students to learn" 1998.
Bibliogr. Indeksy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 45540 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 1163 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Dzisiaj)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Dla nauczycieli i pedagogów.
Książka:- zawiera przegląd rodzinnych, społecznych i szkolnych źródeł problemów z dyscypliny, który ma pomóc w autodiagnozie i wypracowaniu przyszłym i obecnym nauczycielom własnej teorii zarządzania klasą- przedstawia osiem sprawdzonych empirycznie systemów zachowania dyscypliny w klasie. Wśród nich znajdują się teorie psychologiczne (Burrhusa F. Skinnera, Erica Berne), psychiatryczne i psychoterapeutyczne (Rudolfa Dreikusa, Lee Cantera)- relacjonuje główne problemy dyscyplinarne, takie jak; przemoc w szkole czy skutki kulturowego, społecznego i etnicznego zróżnicowania uczniów- podsuwa sposoby postępowania i wypracowania własnych metod pracy z uczniami agresywnymi i modelu przeciwdziałania przemocy w szkole- jest napisana przystępnym jezykiem, z licznymi przykładami z życia szkolnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 6219, 10384 (2 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Językowa Dzisiaj : podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych!Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych:- wdrażanie nowej podstawy programowej,- obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego,- powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning),- ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych trudnościach w nauce języka (uczniowie dyslektyczni, uczniowie niepełnosprawni),- upowszechnienie nauki języka obcego zintegrowanej z treścią (CLIL)Autorzy, wybitni specjaliści z całego kraju, napisali książkę, która jest znakomitym podręcznikiem dla wszystkich studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obcych. W kolejnych rozdziałach podręcznika omawiają:- nowoczesne cele nauczania języka obcego,- wymagania nowej podstawy programowej,- europejską politykę językową,- rozwijanie kompetencji interkulturowych,- umiejętność posługiwania się nowymi technologiami,- problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się,- trudności, z którymi borykają się uczniowie (np. lęk komunikacyjny),- sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu.Podręcznik stanowi znakomitą pomoc zarówno dla czynnych nauczycieli języków obcych, jak i dla studentów zdobywających kwalifikacje zawodowe w zmieniających się warunkach nauczania języków obcych.
Część I * Cele procesu uczenia się języka obcego * - Cele nauki języka obcego - kompetencja językowa * - Cele nauki języka obcego - kompetencja interkulturowa * -Cel kształcenia językowego - nauczyć się, jak się uczyć * - Cel kształcenia językowego - umiejętność posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną * Część II * Uczenie się w różnych grupach wieku * - Proces uczenia się dzieci w przedszkolu i szkole podstawowej * - Proces uczenia się uczniów w liceum * - Proces uczenia się słuchaczy w kole językowej * - Proces uczenia się studentów jako e-learnerów * - Proces uczenia się dorosłych * Część III * Trudności ucznia a wsparcie ze strony nauczyciela * - Trudności w rozwijaniu sprawności interakcyjnych - rola lęku językowego * - Trudności w rozwijaniu sprawności receptywnych - jak wspierać ucznia w nauce czytania ze zrozumieniem * - Dyskomfort "trzeciego miejsca" - trudności interkulturowe ucznia * - Strategie nauczania i wspierania ucznia z niepełnosprawnością na lekcjach i zajęciach językowych * - Język obcy dla ucznia z dysleksją * - Bariery psychiczne w nauce języka obcego * - Trudności w pracy z podręcznikiem * - Trudności w organizacji pracy nad językiem * - Bariery na drodze do samodzielności * -Wspieranie wszechstronnego rozwoju ucznia na lekcjach języka obcego *
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 53799 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 15751 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again