Sorting
Source
Katalog centralny
(57)
Form of Work
Książki
(56)
Poradniki i przewodniki
(24)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(51)
unavailable
(8)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(8)
MW123 (ul. Radzymińska 121)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(5)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W98 (Kondratowicza 20)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(26)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(14)
Author
Sinek Simon
(4)
Walkiewicz Jacek
(4)
Haman Wojciech
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Niemczyk Anna
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Kotow Sebastian
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamus Marcin
(1)
Bavister Steve
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Borek Paweł (biznes)
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Czub Marta
(1)
Docker Peter
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fedorowicz Jacek (1937- )
(1)
Fox Scott C
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Grzesiak Jan (aktor)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gut Jerzy
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Holwek Jarosław (1970- )
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jolles Robert L. (1957- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Korzeniewska Jadwiga
(1)
Kowalczyk Filip. Tł
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz). Tł
(1)
Krugman Paul R. (1953- )
(1)
Lepsinger Richard (1948- )
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lucia Anntoinette D. (1951- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Machnik Marcin Tłumaczenie
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maurer Robert
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mądry Jan
(1)
Mądry Jan (coaching)
(1)
Pasterski Michał
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Plewiński Wojciech (1928- )
(1)
Rogala Maciej
(1)
Sawka Henryk (1958- )
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skała Marek
(1)
Tym Stanisław (1937- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Vickers Amanda
(1)
Waśko Zbigniew Tł
(1)
Wieczorek Dominik
(1)
Wilson Ronald Paul
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wręga Michał
(1)
Wręga Michał. Il
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Łowińska Anna
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Year
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(30)
Country
Poland
(57)
Language
Polish
(56)
Audience Group
Menedżerowie
(6)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Samorealizacja
(10)
Sukces
(9)
Osobowość
(4)
Szczęście
(4)
Zarządzanie
(4)
Coaching
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Praca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Empatia
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kariera
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Samopoznanie
(2)
Sens życia
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza finansowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bogactwo
(1)
Celebryci
(1)
Controlling
(1)
Domeny internetowe
(1)
Dystrybucja towarów
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Emisja głosu
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Język polski
(1)
Kaizen
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kryzys finansowy (2007)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marzenia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nisza rynkowa
(1)
Perswazja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Procesy grupowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przekonania
(1)
Psychologia
(1)
Rentowność
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Skała, Marek
(1)
Socjotechnika
(1)
Sportowcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wartość
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Wymowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(23)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
Psychologia
(9)
Rozwój osobisty
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
57 results Filter
Book
In basket
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie II turkusowe. - [Gliwice] : [Wydawnictwo Helion], [copyright © 2017]. - 606, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive Onepress Exclusive)
Wydanie 2 zostało poszerzone o zagadnienia związane z metodą Tropem Jakości i ideą firmy turkusowej. Bibliografia na stronach 589-593. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.D (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 17755 (1 egz.)
(dostępność ok. 24.04.2025)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 307-313.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.E (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Indeks.
Zarabiaj na swojej pasji Wykorzystaj skuteczne strategie Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu.
Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu.
Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać. Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena. [Opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. W 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The big moo : stop trying to be perfect and start being remarkable".
ybitne osiągnięcia są zwykle efektem zbiorowego doświadczenia. By wznieść się ponad przeciętność, by wprowadzać w życie innowacyjne pomysły, potrzeba inspiracji. Seth Godin jest specjalistą w tej dziedzinie, a drużyna pod jego przywództwem jest gotowa służyć Ci pomocną dłonią, a nawet całą armią dłoni.W "Fioletowej krowie" Seth przedstawił nadzwyczajne, immanentne cechy produktów. Podzielił się z Tobą przykładami, wskazówkami i informacjami, z pomocą których łatwiej wyhodować to magiczne zwierzę rynkowe. Teraz przyszedł czas na stworzenie jeszcze skuteczniejszej bestii. "Wielkie muuu" to skrajna forma fioletowej krowy, nadzwyczajna innowacja, która posiada zdolność zmieniania zasad gry rynkowej i odwracania sytuacji na Twoją korzyść.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ľ Weź za siebie odpowiedzialnośćĽ Dąż do nieustannego rozwojuĽ Wkładaj w swoją pracę serce i entuzjazmĽ Naucz się wykorzystywać otaczające Cię okazjePostaw na swoje MOJO — znajdź cel i radość życiaZnasz to uczucie wewnętrznej satysfakcji, kiedy robisz coś ważnego i sensownego, a inni ludzie to dostrzegają i doceniają? Czy nie jest ono genialne? Ładuje Twoje akumulatory, daje potężnego pozytywnego kopa i oferuje poczucie, że świat stoi przed Tobą otworem. Tematem tej książki jest właśnie ten stan oraz sposoby jego osiągania, utrzymywania i ponownego przywoływania. To właśnie MOJO — motor pchający Cię ku nieustannemu rozwojowi, doskonaleniu i dostrzeganiu możliwości, jakie zsyła Ci los.MOJO odgrywa ogromną rolę w dążeniu do szczęścia i znalezienia sensu życia, ponieważ sprowadza się do osiągnięcia dwóch celów: kochania tego, co robisz, i okazywania pozytywnego nastawienia wobec innych. Ta książka powstała po to, by dać Ci motywację do działania, a także odpowiednie narzędzia, byś mógł zacząć wreszcie robić coś, co sprawi, że poczujesz się spełniony i szczęśliwy. Niektóre z tych narzędzi są oczywiste, inne mogą wydawać się sprzeczne z logiką, jednak wszystkie są w zasięgu Twoich możliwości, zaś ich celem jest nadać nowy kierunek Twojemu życiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.04.2025)
Book
In basket
Rozboje sceniczne : wystąpienia publiczne bez tremy / Jan Grzesiak. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 237 stron ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Książka dostępna także jako e-book.
az na zawsze pożegnaj tremę przed występami publicznymi! Czy zdarza Ci się odczuwać dyskomfort, kiedy masz przemówić do większej grupy ludzi? Do tego stopnia, że czasem wolisz zrezygnować, niż stanąć przed audytorium - nawet złożonym z Twoich znajomych? A kiedy już wystąpisz i jest po wszystkim, czujesz, że można było zrobić to lepiej? Jeśli tak - koniecznie sięgnij po książkę Jana Grzesiaka! Jeżeli natomiast jesteś sprawnym mówcą, ale chcesz, by Twoje wystąpienia były jeszcze skuteczniejsze, a ludzie słuchali ich z prawdziwą fascynacją - to także książka dla Ciebie. Autor jest nie tylko trenerem z wieloletnim doświadczeniem, ale też aktorem wykorzystującym sceniczne doświadczenie podczas swoich pełnych pasji i humoru szkoleń. Nauczy Cię między innymi, jak: Pokonać niechęć do publicznych wystąpień Panować nad oddechem Modulować głos i odpowiednio go emitować Wykorzystywać w wystąpieniach mowę ciała Nadawać swoim słowom odpowiedni rytm Uwolnić charyzmę, która sprawi, że ludzie będą kochali Cię słuchać Zarażać audytorium swoją energią Przemień swoje występy sceniczne w prawdziwe, niezapomniane spektakle. Dasz radę, o ile będziesz sumiennie i systematycznie wykonywać wszystkie zawarte w książce ćwiczenia. Wówczas autor da Ci stuprocentową gwarancję, że wystąpienia publiczne staną się Twoją prawdziwą pasją! Przemawiać każdy możeTrochę lepiej lub jeszcze gorzej Ale nie o to chodzi, Co z mych ust na scenie wychodzi Człowiek przemawiać musi Inaczej słyszą go tylko głusi...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na okładce i stronie tytułowej: Create Yourself.
Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy — zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia — ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka.W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. Psychologia zmiany stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania. Jeśli chcesz się tego nauczyć, ta książka jest dla Ciebie.Mateusz Grzesiak, psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy trener, który od kilkunastu lat profesjonalnie zajmuje się pracą z ludzkim umysłem, będzie Twoim przewodnikiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 18551 (1 egz.)
Book
In basket
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży / Robert Grzybek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 638, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach [617]-622. Indeks.
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera.Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy - wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne - tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka.Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.Jeśli chcesz się dowiedzieć: Ľjak działa perswazja, Ľna ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,Ľczym jest strategia sprzedaży, Ľw jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji, Ľco warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych, Ľkim jest i co robi KAM, Ľna czym polega coaching sprzedawców, Ľjaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży, Ľdlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 55392 (1 egz.)
Kaucja: 79,00 zł
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Nazwa autora na okładce.
Indeks.
Ludzki umysł to najmocniejszy element każdego systemu. Ludzki umysł to najsłabszy element każdego systemu. Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane zabezpieczenia ustanowisz, Twoje przedsięwzięcie może się nie powieść właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić. Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki. Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze "Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądać nawet takich mistrzów jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców. SEKRETY OSZUSTÓW I SOCJOTECHNIKÓW - Model komunikacji i jego geneza - Wykorzystywanie wpływu alkoholu - Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz - Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice - Programowanie neurolingwistyczne (NLP) - Pięć podstaw wywierania wpływu - Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń - Wyczulenie na złośliwe taktyki - Dalajlama i socjotechnika.
Przedmowa * Wstęp i podziękowania * 1. Rzut oka na świat socjotechniki * Z czego wynika wartość tej książki * Socjotechnika - przegląd zagadnienia * Podsumowanie * 2. Gromadzenie informacji * Gromadzenie informacji * Źródła gromadzonych informacji * Tworzenie modelu komunikacji * Zalety modeli komunikacji * 3. Wywoływanie * Na czym polega wywoływanie? * Cele wywoływania * Jak opanować technikę wywoływania? * Podsumowanie * 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek * Na czym polega wchodzenie w rolę? * Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli * Przykłady skutecznego wchodzenia w rolę * Podsumowanie * 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice * Tryby myślenia * Mikroekspresje * Programowanie neurolingwistyczne (NLP) * Rozmowa i przesłuchanie * Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia * Przepełnienie bufora u człowieka * Podsumowanie * 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji * Pięć podstaw wywierania wpływu * Taktyki wywierania wpływu * Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości * Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary * Manipulacja w socjotechnice * Podsumowanie * 7. Narzędzia socjotechnika * Narzędzia fizyczne * Internetowe narzędzia gromadzenia informacji * Podsumowanie * 8. Analizy przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze * Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji * Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych * Przypadek Hadnagy`ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny * Przypadek Hadnagy`ego nr 2. Skandal w parku rozrywki * Tajny przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna * Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera * Dlaczego warto analizować przypadki * Podsumowanie * 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków * Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego * Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń * Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zechcieć pozyskać socjotechnicy * Aktualizacja oprogramowania * Praca nad scenariuszami * Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych * Uwagi końcowe * Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych : podręcznik trenera biznesu / Jarosław Holwek. - Gliwice : Helion, copyright 2012. - 254, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia strony 249-250.
To książka dla tych, którzy wierzą - za Leonardem da Vinci - że "mądrość to córka doświadczenia" i że bez praktycznego doświadczenia rozwój jest nieefektywny lub wręcz niemożliwy. Podobną maksymą kieruje się autor Podręcznika trenera biznesu, opisując metodę prowadzenia szkoleń, którą nazywa realistycznym treningiem. Jego sednem jest przeprowadzanie uczestników szkolenia przez realne doświadczenie, odwzorowujące realia ich pracy oraz prawdziwe problemy. Oto podręcznik nie tylko dla zawodowych trenerów. Mogą po niego sięgnąć wszyscy ci, którym od czasu do czasu zdarza się nauczać innych: menedżerowie, nauczyciele, superwizorzy. Książka jest efektem doświadczeń trenerskich oraz biznesowych autora oraz zebraniem dorobku jednej z najdłużej działających polskich firm szkoleniowych - Kontrakt-OSH - z którą autor był związany przez dwanaście lat. Zbiór refleksji na temat rozwoju człowieka, roli trenera, funkcjonowania grupy, efektywności szkoleń uzupełnia podstawową treść tego podręcznika, którą stanowi opis kluczowych "narzędzi" trenerskich, czyli bardzo konkretnych wskazówek i umiejętności, pozwalających wykonywać ten zawód sprawnie i efektywnie. * Jeśli chcesz dowiedzieć się: na czym polega realistyczny trening biznesowy i kim tak naprawdę jest trener, * jakie pułapki czyhają na trenera i jak się przed nimi zabezpieczać, * jakie mechanizmy psychologiczne rządzą życiem małej grupy, * jak przygotować efektywny projekt szkoleniowy, oparty o realne problemy i specyfikę pracy uczestników oraz jak zmierzyć jego skuteczność, * jak budować na szkoleniu atmosferę zaufania i partnerską relację, sprzyjającą nauczaniu poprzez doświadczenie, * jak diagnozować realne problemy grupy oraz organizować doświadczenia treningowe pozwalające wdrażać nowe umiejętności w życie… … to ta książka jest przeznaczona dla Ciebie. A wszystko przyprawione jest sosem autentycznych anegdot i historii z życia trenera… Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 22338 (1 egz.)
Book
In basket
Etykieta w biznesie : praktyczny poradnik savoir-vivre`u / Adam Jarczyński. - Wydanie 2., rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 263 strony : faksymilia, fotografie, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 262-263.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 24.0 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 3352 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Gra w zmianę Ile razy w życiu obiecywałeś sobie: ?Zmienię się!?? Czy przypadkiem nie co roku? Każdego pierwszego dnia stycznia wielu z nas zapisuje listę noworocznych postanowień: schudnę, opanuję język obcy, rzucę palenie, zacznę biegać... I co? I nic! W kolejnym roku wynotowujemy te same postanowienia, o których zapominamy najdalej w lutym, wcale ich nie realizując. Rezygnujemy z nich, ponieważ często zwyczajnie nas przerastają. Owszem, dobrze byłoby się pozbyć złych nawyków i wyrobić dobre, ale... to takie trudne! Wymaga wyrzeczeń! Dyscypliny! Czasu! Determinacji! I tu leży pies pogrzebany. Równie mocno jak pragniemy zmian, boimy się ich, przez co już na wstępie rezygnujemy z wielu korzyści, jakie ze sobą niosą.Istnieje jednak narzędzie, które może sprawić, że zmiana z groźnej i nieosiągalnej staje się ciekawa, a nawet ekscytująca! Narzędzie podsycające wewnętrzną motywację i pozwalające z zupełnie innej perspektywy spojrzeć na wyzwanie, które przed sobą stawiasz. Zwie się ono grywalizacją i pozwala przekształcić proces zmiany w grę, niwelując tym samym podstawowy problem, jaki ze zmianą ma nasz mózg: zmiana to nowość, a nowość to potencjalne zagrożenie. Tymczasem gra oznacza frajdę, ekscytację, obietnicę przygody... To wyzwanie, które Twój umysł chce podjąć, ponieważ bardzo lubi się bawić.Gotowy na przygodę? Zatem otwórz tę książkę i wejdź do gry!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19299 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Myśl w stronę rozwojuOtaczająca nas rzeczywistość ewoluuje. Wiedza i technologia dają nowe możliwości i podpowiadają rozwiązania, o jakich nam się wcześniej nie śniło. Korzysta z nich jednak ułamek społeczeństwa — ludzie kreatywni i nastawieni na rozwój. Tylko oni wciąż na nowo adaptują się, uczą i zdobywają zawodowe oraz życiowe szczyty. W tym samym czasie reszta porzuca marzenia, buntuje się przeciwko światu i zachodzącym zmianom, staje się tłem dla gwiazd. Mimo równych szans na początku drogi jedni wygrywają, inni się poddają. Dlaczego?Odpowiedź tkwi w sposobie myślenia. Ludzie lubiący stabilność, nastawieni na trwanie, woleliby niczego nie zmieniać w sobie i swoim otoczeniu. Ludzie ukierunkowani na rozwój są otwarci na zmiany i gotowi podejmować ryzykowne decyzje. Jeśli brakuje im niezbędnych narzędzi, skupiają się na ich zdobyciu. Nigdy nie osiadają na laurach.Dołącz do nich!Poświęć kilka godzin i przeczytaj przewodnik po samodoskonaleniu i rozwoju własnych umiejętności. Stworzyło go samo życie. Brian Tracy i Sebastian Kotow spisali i usystematyzowali wiedzę, dzięki której także Ty masz szansę znaleźć się wśród ludzi nastawionych na zmianę, która doprowadzi Cię do sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 17885 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ty ustal co, my powiemy Ci jak!Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. W przypadku drogi do celu pierwszym krokiem będzie ustalenie tego, co się chce osiągnąć. Wbrew pozorom jest to bardzo trudne - wielu ludzi tak naprawdę nie ma pojęcia, czego chce od życia. A może w głębi duszy wiedzą, tylko nie dopuszczają do siebie tych marzeń, ponieważ obawiają się porażki? Szkoda. Kto nie zna swojego celu, ten go na pewno nie osiągnie. Zatem może po prostu zamiast się bać, warto zacząć od wyznaczenia własnego celu? A potem go najzwyczajniej w świecie zrealizować...Ta książka powstała po to, by Ci pomóc. Sebastian Kotow przeprowadził serię rozmów z Brianem Tracy. Wspólnie przygotowali dla Ciebie przewodnik, dzięki któremu osiągniesz wyznaczone cele. Poza teorią życiowego sukcesu znajdziesz tu także praktyczne ćwiczenia i zadania do samodzielnego wykonania. Uważasz, że każdy może napisać poradnik motywacyjny? To prawda. Ale nie każdy miał okazję przetestować metodykę osiągania celów w praktyce. Sięgnij więc po wywiady z ludźmi, którzy to zrobili, a dowiesz się, jak dotrzeć do stacji "Sukces", i poznasz historie znanych i mniej znanych Polaków, którzy do niej trafili.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 18235 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Osławiona recesja, która zaczęła się w 2007 roku, ciągle trwa - i póki co, jej końca nie widać. Miliony ludzi pozostają bez pracy albo mają pracę gorszą niż przed kryzysem - i nic nie wskazuje na to, byśmy wrócili do normalnego poziomu zatrudnienia do końca tej dekady.Czy musimy się na to godzić? Paul Krugman, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, twierdzi, że zdecydowanie nie musimy. Doświadczyliśmy już czegoś podobnego w przeszłości i wiemy, jak rozwiązywać takie problemy. Brakuje nam jedynie woli politycznej do podjęcia odpowiednich działań!Jeśli chcesz uzyskać wreszcie zestaw rzetelnych i miarodajnych informacji na temat obecnego kryzysu, trafiłeś pod dobry adres. Krugman poprowadzi Cię przez zawiłości tego tematu i przedstawi dotychczas podjęte działania. Odpowie na powracające pytania: "Jak bardzo powinniśmy martwić się inflacją? Czy deficyt budżetowy to powód do niepokoju? Co z deregulacją instytucji finansowych?". Noblista szczegółowo analizuje wszystkie kontrargumenty i udziela rzeczowych odpowiedzi, pozbawionych politycznego bełkotu. Gdy proponuje gotowe recepty na uzdrowienie obecnej sytuacji gospodarczej, opiera się na wiedzy, faktach historycznych i doświadczeniu.Ty też jesteś częścią społeczeństwa i masz prawo głosu. Przeczytaj i zacznij domagać się od decydentów konkretnych działań! Czas skończyć z tym kryzysem!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 55319 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Book
In basket
Kontroling dla menedżerów / Bolesław Rafał Kuc. - Gliwice : Helion, cop. 2011. - 422 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliogr.
Kontroling nie ma alternatywyKontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, przede wszystkim w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż tylko finanse firmy. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do szybkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem - do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji firmy, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów oraz sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, ukazuje także nowe wcielenie kontrolingu - jako narzędzia zarządzania ryzykiem.Stosuj kontroling - zawsze i wszędzie: * Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników firmy. * Spraw, by Twoi pracownicy działali maksymalnie efektywnie. * Sprawnie reaguj na zmianę - wewnątrz i na zewnątrz organizacji. * Popraw rentowność firmy. * Naucz się usuwać wąskie gardła i bariery rozwoju firmy. * Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny. * Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszystkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!
Rozdział 1. Teoretyczne podstawy kontrolingu (15) * * Streszczenie (15) * 1.1. Geneza kontrolingu i jego rozwój do czasów obecnych (16) * 1.2. Różnorodność definicji kontrolingu (28) * 1.3. Kierunki zainteresowań kontrolingu (39) * 1.4. Funkcje i zadania kontrolingu (47) * 1.5. Kontrola pomaga korygować cele i plany organizacji (55) * 1.6. Mechanizm kontroli w kontrolingu (60) * Rozdział 2. Współczesne organizacje potrzebują kontrolingu (69) * * Streszczenie (69) * 2.1. Organizacje jako systemy otwarte (70) * 2.2. Turbulentne otoczenie wywołuje chaos w organizacji (78) * 2.3. Kontroling narzędziem porządkowania chaosu (84) * 2.4. Kontroling współtworzy i monitoruje systemy informacyjne (91) * Rozdział 3. Kontroling narzędziem zarządzania operacyjnego (101) * * Streszczenie (101) * 3.1. Istota i zadania zarządzania operacyjnego (operacjami) (102) * 3.2. Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego (104) * 3.3. Rola kontrolingu w projektowaniu efektywnych systemów operacji (115) * 3.4. Elementy składowe modelu zarządzania operacjami (119) * 3.5. Orientacje zarządzania operacyjnego (123) * 3.6. Tworzenie wartości głównym zadaniem zarządzania dynamicznego (130) * 3.7. Koordynacja wyzwaniem dla kontrolingu (133) * Rozdział 4. Typy i rodzaje kontrolingu (137) * * Streszczenie (137) * 4.1. Kontroling antycypuje szanse i zagrożenia (138) * 4.2. Typy kontrolingu - klasyfikacja według określonych kryteriów (143) * 4.3. Kontroling operacyjny (operatywny) (145) * 4.4. Kontroling strategiczny (151) * 4.5. Zastosowanie kontrolingu w wybranych obszarach (dziedzinach) przedsiębiorstwa (157) * 4.6. Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej (165) * Rozdział 5. Funkcje, kryteria i narzędzia kontrolingu (173) * * Streszczenie (173) * 5.1. Funkcje kontrolingu (174) * 5.2. Kryteria badań kontrolnych (aksjologia kontrolingu) (179) * 5.3. Analiza jako metoda badawcza stosowana w kontrolingu (183) * 5.4. Zestaw narzędzi (instrumentarium) kontrolingu (187) * 5.5. Uniwersalne narzędzie badania (pomiaru) zaawansowania kontrolingu w przedsiębiorstwie (202) * Rozdział 6. Profesjonalizacja zawodu kontrolera (controllera) (205) * * Streszczenie (205) * 6.1. Czym zajmuje się kontroler (controller)? (206) * 6.2. Kompetencje kontrolera - przegląd programów kursów szkoleniowych (219) * 6.3. Niemiecka implementacja kontrolingu (224) * 6.4. Uniwersalizacja zadań i kompetencji kontrolera (231) * Rozdział 7. Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań (235) * * Streszczenie (235) * 7.1. Tradycyjne formy kontroli już nie wystarczają (236) * 7.2. Kontrola wybiega w przyszłość (242) * 7.3. Tworzenie systemów wczesnego ostrzegania wyzwaniem dla menedżerów (247) * 7.4. Niepewność przedmiotem zainteresowania kontrolingu (251) * 7.5. Koncepcja nadzoru strategicznego (257) * 7.6. Kontrola i kontroling w organizacjach przyszłości (263) * Rozdział 8. Kontroling narzędziem wczesnego ostrzegania (271) * * Streszczenie (271) * 8.1. Systemy informacyjne niezbędnym narzędziem nowoczesnego zarządzania (272) * 8.2. Ogólne zasady tworzenia SWO (280) * 8.3. Kontroler w roli szefa służby informacyjnej (289) * 8.4. Funkcje systemów wczesnego ostrzegania (294) * 8.5. Rodzaje i funkcje wskaźników SWO (297) * 8.6. Metody oceny kondycji przedsiębiorstw wykorzystywane w SWO (304) * Rozdział 9. Kontroling narzędziem zarządzania wartością (315) * * Streszczenie (315) * 9.1. Od maksymalizacji zysku do maksymalizacji wartości (316) * 9.2. Zarządzanie wartościami - od haseł do praktyki (323) * 9.3. Kontroling zorientowany na integrowanie wartości (328) * 9.4. Kreowanie wartości dodanej z wykorzystaniem kontrolingu (339) * 9.5. Kontroler strażnikiem wartości (349) * 9.6. Kontroling w zarządzaniu wartością - aspekty praktyczne (354) * Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu (359) * * Streszczenie (359) * 10.1. Istota i definicje ryzyka (360) * 10.2. Źródła i przyczyny ryzyka (368) * 10.3. Postawy menedżerów wobec ryzyka (377) * 10.4. Tradycyjne metody (sposoby) przeciwdziałania ryzyku (388) * 10.5. Etapy procesu reagowania na ryzyko (397) * 10.6. Optymalizacja ryzyka wyzwaniem dla współczesnego menedżera wspomaganego przez system kontrolingu (407) * Bibliografia (413)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 68,73 zł
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. [231]-236
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.0 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The art and science of 360 degree feedback" 1997.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.C (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again