Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(24)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(8)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(29)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(8)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Rae Leslie
(3)
Fryczyńska Marzena
(2)
Hędrzak Anna. Tł
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kopertyńska Maria Wanda
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Lany Magdalena
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
McGee Rita
(2)
Parsloe Eric
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- ). Red
(2)
Podsiadło Iwona. Tł
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Trompenaars Alfons
(2)
Unterschuetz Alicja. Tł
(2)
Witkowski Tomasz (1963- )
(2)
Wray Monika Jamieson
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz. Tł
(2)
Adair John (1934- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biliński Witold
(1)
Biliński Witold. Tł
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- ). Red
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cowling. A. G
(1)
Dale Margaret
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hampden-|Turner Charles
(1)
Hargrove Robert A. (1947- )
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Hyla Marek
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłońska-|Wołoszyn Maria
(1)
Justyna Marlena. Tł
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Jędrych Elżbieta. Red
(1)
Klin Lidia. Tł
(1)
Kopijer Paweł
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Lany Magdalena. Tł
(1)
Leary-|Joyce Judith
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lundy Olive
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Manikowski Robert
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Morawska Sylwia
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Poels Frans
(1)
Pszczółkowski Piotr (zasoby ludzkie)
(1)
Rennie Ann
(1)
Sochacka Iwona. Tł
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Ward Peter (1942- )
(1)
Wójcik Leszek (tłumacz). Tł
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia (1943- ). Red
(1)
Zbiegień-|Maciąg Lidia
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(44)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menadżerowie
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści zarządzania rozwojem pracowniczym
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kadry
(11)
Motywacja pracy
(5)
Mentoring
(4)
Oceny pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Płaca
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Kariera
(2)
Praca
(2)
Uczenie się
(2)
Zarządzanie
(2)
Zawód
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Coworking
(1)
Doradcy personalni
(1)
E-learning
(1)
Etyka
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Osobowość
(1)
Outplacement
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca zdalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Premia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Samokontrola
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczucia
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 275-280
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Tyt. oryg.: A handbook of human resource management practice.
Bibliogr. s. 803-826. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Tyt. oryg.: A handbook of human resource management practice, 1999.
Bibliogr. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 343-344.
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń.Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna - konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą prób i błędów. Zamiast eksperymentować na żywym organizmie firmy, warto zweryfikować swoją wiedzę, wykonując ćwiczenia, rozwiązując zadania i testy, oraz skorzystać ze sprawdzonych wzorców. To właśnie umożliwia ta książka.Zasadniczą jej część stanowią studia przypadków. Obejmują one takie zagadnienia, jak: projektowanie systemów wynagrodzeń, wartościowanie pracy i ocena jej efektów, rynkowe przeglądy wynagrodzeń, projektowanie tabel płac i podwyższanie płac, wynagradzanie różnorodnych grup pracowników, negocjacje płacowe ze związkami zawodowymi.Ten wyjątkowy zbiór studiów przypadków zawiera także wzory formularzy i dokumentów. Publikacja stanowi znakomite uzupełnienie książki prof. Stanisławy Borkowskiej Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie. Jest przeznaczona dla pracowników działów ZZL, właścicieli firm i kadry kierowniczej, a także dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem i ekonomią oraz wykładowców, trenerów i konsultantów biznesowych.
Rozdział 1. Funkcje i determinanty wynagrodzeń * Urszula Feliniak, Izabela Kołodziejczyk-Olczak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Składniki systemu wynagrodzeń firma Denix * Ocena funkcji składników wynagrodzeń: firma Magma * Analiza motywacyjnej funkcji wynagrodzeń: firma Delta * Redukcja kosztów pracy: firma Prząśniczka * Determinanty systemu wynagrodzeń * Kultura i strategia organizacyjna jako determinanty wynagrodzeń: firma Denteo * Rozdział 2. Projektowanie systemów wynagrodzeń * Izabela Kołodziejczyk-Olczak, Urszula Feliniak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Projektowanie systemu wynagrodzeń w nowym oddziale firmy międzynarodowej: firma Rippon * Tworzenie systemu wynagrodzeń w firmie międzynarodowej: firma Minerwa * Budowa systemu wynagrodzeń opartego na kompetencjach: firma Orton * Dobór mierników oceny efektów podstawą budowy systemu premiowania: firma Świetlik * Projektowanie strategii wynagrodzeń w ramach restrukturyzacji: firma Zdrowie SA * Konstruowanie wynagrodzeń zadaniowych opartych na zarządzaniu przez cele: Cementownia Pyłki Małe * Rozdział 3. Wartościowanie pracy podstawą polityki plac * Piotr Bobdziewicz * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Wartościowanie pracy: Zakład Sieci Cieplnej Zespołu Elektrociepłowni * Załączniki * Rozdział 4. Systemowa ocena efektów pracy i kompetencji * Piotr Bobdziewicz * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Sformalizowany system ocen okresowych: firma REM * Rzeczywista procedura tworzenia systemu ocen okresowych: firma REM * Zapożyczony z zewnątrz system oceniania efektów pracy i kompetencji pracowniczych - czy warto go wdrożyć? * Ocenianie i wynagradzanie talentów: firma Alfa Polska sp. z o.o Załączniki * Rozdział 5, Rynkowe przeglądy wynagrodzeń * Izabela Kołodziejczyk-Olczak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Zastosowanie rynkowych przeglądów wynagrodzeń: firma Twój Dom * Informacje dla menedżera: firma WOW! * Odchodzący pracownicy jako źródło informacji: firma Sukces * Wynagrodzenie osób pełniących funkcje wójtów, burmistrzów i prezydentów miast * Kluby płacowe: Klub Liderów Łódzkiego Rynku Płac * Badanie wynagrodzeń służby cywilnej. * Rozdział 6. Budowanie tabel płac oraz podwyższanie płac * Izabela Kołodziejczyk-Olczak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Płaca zasadnicza: Zakłady Naprawcze i Eksploatacji Sprzętu Bielany * Wynagrodzenie jako tester odejść: firma produkcyjna RudeCo * Tabela płac: firma Enigma * Tabela płac oparta na kompetencjach: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, Innowacji i Technik Komputerowych * Szerokie kategorie zaszeregowania: Spółdzielnia Inwalidów Dark * Zwolnienie tempa pracowników w firmie Bony zamiast podwyżki plac * Sztywne tabele plac * Rozdział 7. Formy wynagrodzeń oparte na bodźcach krótkoterminowych * Urszula Fełiniak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Dobór indywidualnej formy wynagrodzeń: firma Miranda * Analiza porównawcza systemów premiowania: firmy Anitex, Budomar i Bordis * Tworzenie systemu premiowania na podstawie zrównoważonej karty wyników: firma Plastic * Plan Scanlona: firma Anitex * Wynagradzanie zespołowe: firma Teamex SA * Wynagradzanie kafeteryjne: Fabryka Wódek Łódzkich SA * Rozdział 8. Wynagrodzenia długoterminowe * Urszula Feliniak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Dobór składników grantu bodźców długoterminowych: firma Ilex * Nieoczekiwane skutki wynagradzania pracowników za pomocą bodźców długoterminowych * Tworzenie planu bodźców własnościowych: Polskie Soki SA * Motywowanie pracowników za pomocą programów emerytalnych: firma Gracja * Rozdział 9. Świadczenia dodatkowe * Anna Rogozińska-Pawełczyk, Urszula Feliniak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Zastosowanie świadczeń dodatkowych w wynagradzaniu kadry kierowniczej i handlowców: firma Galax * Związek równowagi między życiem prywatnym a zawodowym z wynagrodzeniem kobiet: firma Informatics * Świadczenia dodatkowe dla różnych grup pracowników: Promienny Bank * Prozdrowotne pakietowe wynagrodzenia pracowników * Odprawy emerytalne nauczycieli * Rozdział 10. Pakiety wynagrodzeń dla specyficznych grup pracowników * Izabela Kołodziej czy k-O leżak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Wynagradzanie kadry kierowniczej: firma Solaris * Świat gwiazd: firma Żelazo SA * Pakiety dla kluczowych pracowników: Kappa * Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników: firma Afinan * Wynagradzanie specjalistów ds. sprzedaży: firma Polańczyk SA * Innowacyjna firma z branży tytoniowej: firma Gaallunder * Strategiczne wynagradzanie pracowników * Wynagradzanie ekspatów: firma MEGA * Naliczanie wynagrodzeń ekspatów: firmy MEGA i PLUSMINUS Wynagradzanie kierownika: restauracja Gout Delicieux * Rozdział 11. Zarządzanie istniejącymi systemami wynagrodzeń * Izabela Kolodziejczyk-Olczak, Urszula Feliniak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Ocena spójności systemu wynagrodzeń ze strategią organizacyjną: Towarzystwo Ubezpieczeń Victus SA * Faza przygotowawcza modernizacji systemu wynagrodzeń: * Fundacja ICAR * Monitorowanie systemu wynagrodzeń: firma Przykona SA * Badanie wartości i oczekiwań pracowników: firma Best Glass * Badanie satysfakcji z wynagrodzeń: firma Teklin SA * Zmienianie nieefektywnych systemów wynagradzania w administracji publicznej: Urząd Miasta i Gminy Słoneczne Pola * Zmiana systemu wynagrodzeń: firma Fineliax * Rozdział 12. Rokowania zbiorowe a polityka wynagrodzeń * Bogusława Urbaniak, Piotr Oleksiak * Wprowadzenie * Stanisława Borkowska * Negocjacje płacowe w warunkach zmian koniunkturalnych: firma Chemitex Color * Negocjacje placowe: przedsiębiorstwo transportowe BUS sp. z o.o. * Interesy pracowników w procesie przekształceń własnościowych: Fabryka Kabli Ożarów * Pracownicy niezainteresowani powołaniem organizacji związkowej: międzynarodowa firma motoryzacyjna * Negocjacje w sprawie systemu premiowania: firma Meblościanka SA * Rozdział 13. Zadania sprawdzające wiedzę * Urszula Feliniak, Izabela Kołodziejczyk-Olczak * Testy, krzyżówki, quizy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 331 (1 egz.)
Kaucja: 50,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (5 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 409-411.
Książka adresowna jest do specjalistów ds. HR, konsultantów i menedżerów.
Niniejsza książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: zidentyfikowanie talentów, których organizacja potrzebuje lub którymi już dysponuje, pozyskiwanie talentów z zewnątrz, zaplanowanie rozwoju pracowników oraz ścieżek ich karier, tak by w pełni wykorzystać ich potencjał, utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji.W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników.Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami.Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości ich i organizacji - od określenia potrzeb organizacji w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 127,17 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48259 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 314-319.
W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
Wstęp * Rozdział I Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie * 1.1. Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie * 1.2. Przegląd teorii motywowania * 1.3. Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt * 1.4. Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania * Rozdział II Motywowanie za pomocą plac * 2.1. Pojęcie i funkcje płacy * 2.2. Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie * 2.3. Formy płac * 2.4. Przeszeregowania płacowe * Rozdział III Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników * 3.1. Pojęcie i metody wartościowania pracy * 3.2. Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej * 3.3. Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw * 3.4. Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania * 3.5. Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania * Rozdział IV Motywowanie pozapłacowe * 4.1. Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego * 4.2. Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw * 4.3. Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy * o elementy motywowania pozapłacowego * 4.4. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania * 4.4.1. Znaczenie pracy oraz czas wolny od pracy * 4.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opinii ankietowanych * Rozdział V Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania * 5.1. Istota i znaczenie satysfakcji pracowników * 5.2. Doświadczenia wynikające z badania satysfakcji * Rozdział VI Kształtowanie systemów motywowania podczas postępujących zmian * 6.1. Uwarunkowania zmian systemów motywowania * 6.2. Zmiany systemów motywowania w małych i średnich firmach * 6.3. Motywowanie w czasach kryzysu * Zakończenie * Spis tabel * Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronach [151]-152. Indeks.
Praktyczny przewodnik "krok po kroku" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi o to, by była efektywnym narzędziem biznesowym pozwalającym firmie rentownie inwestować w coraz istotniejszy element przewagi konkurencyjnej, jakim są ludzie. Kierunek transformacji zarządzania szkoleniami jest więc oczywisty - maksymalna procesowość oraz ścisłe nastawienie na biznes. Niniejsza publikacja prezentuje właśnie takie podejście do szkoleń. Jej główne założenia są następujące: Ľ szkolenia mają przynosić organizacji konkretne korzyści biznesowe, gdyż są inwestycją, nie kosztem, Ľ uczestnicy szkoleń i ich bezpośredni przełożeni muszą rozumieć wagę efektywnego partnerstwa ze szkoleniowcami i wspierać cały proces, Ľ w szkoleniu kluczowe jest nie zyskanie kompetencji, tylko ich wykorzystanie na stanowisku pracy, Ľ ocena efektywności każdego projektu szkoleniowego jest konieczna, Ľ szkolenie powinno być rentowne, tak jak wszystkie inne inwestycje. Takie podejście do zarządzania szkoleniami może wydawać się trudne w realizacji, dlatego układ tej publikacji został tak pomyślany, aby maksymalnie wesprzeć narzędziowo profesjonalistę w zaplanowaniu wszystkich kluczowych procesów polityki szkoleniowej. Zebrana tu wiedza oraz zaprezentowane przykłady pozwolą zarówno na stworzenie od podstaw profesjonalnego systemu szkoleniowego, jak i na kompleksowy audyt oraz usprawnianie już funkcjonujących systemów. Publikacja zawiera szczegółowy opis kompletnej procedury realizacji projektu szkoleniowego (opartej na nowatorskim modelu SEB - Standard of Education in Business) wraz z narzędziami i przykładami ilustrującymi ich zastosowanie. Składają się na nią także liczne tabele, schematy, formularze, listy kontrolne i zestawienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55990 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla trenerów / Małgorzata Kossowska, Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 227-237.
Ostatnimi czasy zawód trenera zdobył sobie ogromną popularność i jednocześnie uznanie społeczne. Jest profesją, która wymaga łączenia wiedzy merytorycznej, będącej przedmiotem szkoleń, z umiejętnościami społecznymi. W książce w nowatorski sposób przedstawiono, jak zastosować wiedzę psychologiczną w praktyce szkoleniowej. Jan Trenerski, główny bohater książki, na własnych błędach uczy się, jakie są prawidłowości pracy z grupą oraz jak w przygotowaniu treści szkoleniowych wykorzystać wiedzę o procesie uczenia się, o różnicach między ludźmi w sposobach uczenia się i zapamiętywania, o motywacji i problematyce osobowości człowieka.Autorzy mają doświadczenie zarówno trenerskie, jak i akademickie. W książce omawiają szczegółowo:- koncepcje psychologiczne, które pozwalają zrozumieć mechanizmy aktywizowania zachowań ludzi, co pomoże trenerom radzić sobie z brakiem zaangażowania uczestników szkoleń,- mechanizmy funkcjonowania grupy (role grupowe, struktura grupy, przywództwo),- genezę emocji oraz ich związek z motywacją i osobowością,- sposoby radzenia sobie z emocjami w kontaktach z grupami szkoleniowymi.Czytelnik znajdzie tu również wiedzę o procesie komunikacji, modelach komunikacji, a także o samokontroli. Książkę zamyka rozdział na temat etyki w działalności szkoleniowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50739 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 131-134.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów, jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką:teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników,istotne uwarunkowania motywacji pracowników,praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej,ocena efektywności motywacji pracowniczej.Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie jej związku przyczynowo-skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Wprowadzenie * Rozdział 1 * Istota motywacji pracowniczej * 1.1. Pojęcie motywacji * 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego * 1.2.1. Typ pracownika w organizacji * 1.2.2. Osobowość pracownika * 1.2.3. Gotowość pracownika do działania * 1.3. Proces motywacyjny * 1.4. System motywacyjny * 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją * 1.5.1. Teorie potrzeb * 1.5.2. Teorie procesu * Rozdział 2 * Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego * 2.1. Przywództwo w procesie motywowania * 2.2. Klimat organizacyjny * 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników * Rozdział 3 * Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania * 3.1. Analiza potencjału pracowniczego * 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników * 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych * 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji * 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników * 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego * 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej * 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 4 * Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji * 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji * 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników * 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego * 4.4. Wartość procesu motywacyjnego * 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej