Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Fryczyńska Marzena
(2)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłońska-|Wołoszyn Maria
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Praca
(1)
Zawód
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 314-319.
W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
Wstęp * Rozdział I Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie * 1.1. Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie * 1.2. Przegląd teorii motywowania * 1.3. Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt * 1.4. Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania * Rozdział II Motywowanie za pomocą plac * 2.1. Pojęcie i funkcje płacy * 2.2. Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie * 2.3. Formy płac * 2.4. Przeszeregowania płacowe * Rozdział III Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników * 3.1. Pojęcie i metody wartościowania pracy * 3.2. Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej * 3.3. Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw * 3.4. Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania * 3.5. Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania * Rozdział IV Motywowanie pozapłacowe * 4.1. Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego * 4.2. Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw * 4.3. Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy * o elementy motywowania pozapłacowego * 4.4. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania * 4.4.1. Znaczenie pracy oraz czas wolny od pracy * 4.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opinii ankietowanych * Rozdział V Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania * 5.1. Istota i znaczenie satysfakcji pracowników * 5.2. Doświadczenia wynikające z badania satysfakcji * Rozdział VI Kształtowanie systemów motywowania podczas postępujących zmian * 6.1. Uwarunkowania zmian systemów motywowania * 6.2. Zmiany systemów motywowania w małych i średnich firmach * 6.3. Motywowanie w czasach kryzysu * Zakończenie * Spis tabel * Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / Wydawnictwo Placet)
Zawiera studium przpadków.
Bibliogr. s. 222.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50712 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej