Sorting
Source
Katalog centralny
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Author
Kampioni-Zawadka Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Rynek pracy
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Employer branding na polskim rynku pracy / Monika Kampioni-Zawadka. - Wydanie I. - Poznań : WUE - Uniwersytet Ekonomiczny, 2018. - 224 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [199]-217.
"Temat pracy jest bardzo interesujący poznawczo, bowiem obejmuje stosunkowo nowe pojęcie, jakim jest employer branding. (...)problem ten jest niezwykle aktualny, a jednocześnie wciąż w niewielkim stopniu eksplorowany przez badaczy. Autorka syntetyzuje teorię i uzyskane w badaniach własnych wyniki, czego efektem jest systematyzacja wykorzystanych w pracy pojęć, koncepcja oceny atrakcyjności pracodawcy i model działań z wiązanych z kształtowaniem wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Wynikają stąd rekomendacje dla employer brandingu w polskich przedsiębiorstwach." dr hab. Aldona Glińska-Neweś prof UM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 56547 (1 egz.)
Kaucja: 61,60 zł
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again